***Very Nice Experience***





Salam..semoga sahabat2 sentiasa dalam Rahmat Allah swt.

Sebut sahaja 'weekend' pasti sinonim dengan kata-kata seperti "aku nak topup tido,dh 5 hari tido lambat disebabkan presentation,test,quiz dan macam2".."aku nak siapkan assigment".."aku nak siapkan tutorial".."aku nak siapkan lab report"...dan macam2 lagi. Inilah rutin sebagai pelajar universiti.Bagi yang aktif berpersatuan pula,sudah pastinya akan sibuk dengan program-program.

Begitu juga dengan saya,namun alhamdulillah dalam kesibukan tersebut sy masih berpeluang menghadirkan diri dlm satu seminar yang cukup2 menarik. Walaupun sebelum ini tak pernah terfikir utk menghadiri seminar ini.Terima kasih kpd Cikgu Bashier yg dtg menjemput sy dan beberapa sahabat yg lain.Aik sy nk jadi guru tuisyen ke??..knp sy menghadiri seminar ini??..Apa yg paling penting bagi sy adalah ilmu-ilmu yang disampaikan oleh orang-orang yg telah berjaya dan disamping dapat pengalaman baru dalam hidup...very nice!!!!

Mini Seminar Tuisyen..banyak input2 berguna dan pengalaman baru yg dapat sy kutip drp seminar ini.Apa yg sy dan sahabat2 dapat drp seminar ini??
*Macam mana nak mulakan langkah pertama sebagai Cikgu Tuisyen Super.
*Membina Kredebiliti & Reputasi yang Cemerlang.
*Pengurusan Masa antara Kerja Utama vs Mengajar Tuisyen.
*Pendapatan Minima Tuisyen adalah RM3,000 dan lebih setiap bulan

Dalam seminar ini sy dapat bertemu dgn orang-orang hebat yg telah terbukti berjaya!
http://masteryus.com/
http://bashier05.blogspot.com/



16/10/10-Sabtu-6.14PM

No comments:

Post a Comment